Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

fredag 16 december 2011

Toppbetyg för nya skivan i Får jag lov!

Hej på er underbara läsare, först vill jag be om ursäkt för dålig uppdatering. Mycket i skolan nu innan lovet med arbeten som ska lämnas in och massa prov.
Så ledsen för det.
Nu till nyheten:


Drifters fick toppbetyg på nya skivan ´´Hoppas på det bästa´´ i får jag lov. De fick 5 poäng av 5 möjliga. Vilka toppen nyheter. Lasse Gurell, som recenserar nya skivor i danstidningen Får jag lov och som gav 5 poäng skrev så här: 
´´Glatt, piggt och trivsamt. Drifters har gjort det igen!”


Sen är Erica med I nya Lidköpings-tidningens julkalender där hon blir intervjuad och berättar bland annat om arbetet med att coacha Lidköpings Lucia kandidater. 
Klicka på länken här nedan så kommer ni till klippet :)
http://nlt.se/julkalendern/1.1461280-tv-onskar-mig-en-rosa-saxofon-


Kramizar//Johanna.