Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

lördag 21 januari 2012

Tjohoo på er underbara läsare

Först ville jag bara säga att nu kan ni rösta på Drifters igen på kjelles dansotek, nu är det röstning för att sen få det riktiga resultatet. Som jag skrev i det förra inlägget så kom Drifters på en 5:e plats med 138 poäng och med 48 röster. Nu kan man rösta igen, så nu kan de komma högre upp. 


Mer info finns på sidan länken här nedan 
http://www.kjellesdansotek.se/ 
Har ni allmäna frågor skicka då till kjellesdansotek@gmail.com.
Vill ni rösta så rösta senast den 1/2-2012, jag har redan röstat såklart hihi :)). Det är en röst per person, så tror inte jag kan rösta mer hihi. Annars hade jag gjort det. :P . 


Klicka på bilden för att snöflingorna ska röra sig :)). 

Sen tänkte jag även lägga upp ett videoklipp också.

Drifters en chans till.
Denna videon var nog den första som jag filmade och den första som kom upp på bloggen tror jag. Den är lite rörig eftersom vi hade en del problem med kameran och sen pratades det en del. Hoppas den går att se på trotts allt det röriga hihi. De spelade i Veinge ramshall. 

Kramizar//Johanna.