Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 27 juni 2012

Tjohoo på er underbara läsare

Hur är det med er? med mig är det bara bra.

Hade tänkt att det blir videor idag som det brukar vara på onsdagar.
Idag blir det låten ´´stanna hos mig´´ och ´´ska vi plocka körsbär i min trädgård´´.

Ledsen om bloggen är lite tråkig just nu men den blir snart lite roligare, just nu finns det inga bilder eller videor som jag själv filmat eller fotat, men snart så kommer det nya bilder och videor. Någon gång nästa vecka kommer det nog komma upp lite nytt. Får hoppas att det blir fint väder då det är ute dans hihi.

Här kommer videorna:
Drifters-Stanna hos mig

Drifters-Ska vi plocka körsbär i min trädgård

Ha nu en fortsatt mysig onsdag.
Va rädda om er och ta hand om er.
Kramizar//Johanna.