Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

fredag 14 december 2012

Tjohoo på er underbara läsare

Allt bra med er? med mig är det helt okej, väldigt ont i huvudet bara, men bloggen uppdateras ändå såklart hihi. 

Ja då är det fredag igen och tänkte som alltid inleda fredagen med en video på bloggen. Idag blir det en video från när Drifters medverkade i Bingolotto i oktober detta året, hittade den på youtube så tänke att den kan komma upp idag hihi, låten de medverkade med är ´´En man i byrån´´. 
Här kommer videon:

 

Vill även passa på att önska er alla en fortsatt mysig fredag och en trevlig helg.

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna

2 kommentarer:

  1. Johanna! Vad kul att du uppdaterar din blogg så ofta. Själv hinner jag inte med min blogg lika mycket, men gör mitt bästa. Sköt om dig. Miss U <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Erica, ja jag tycker det är jätte kul att blogga och speciellt när det gäller Drifters bloggen hihi (att blogga om ett sånt härligt gäng som er). Försöker uppdatera åtminstone 3 gånger i vecka, ibland blir det mer. Inte gör det något att du inte hinner med din blogg lika mycket, vi som läser den förstår att du har mycket att göra och inte hinner med den lika mycket. Du bloggar jätte bra och dina inlägg berör många, jag kikar in lite varje dag och ser om där är något nytt. Sköt om dig du också och familjen. Miss U too <3 Puss//Johanna

      Radera

Här kan ni kommenter: