Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

måndag 4 mars 2013

Veckans spelplan

Tjohoo på er underbara läsare, allt bra med er idag? jag hoppas att ni alla mår bra och att ni haft en bra helg. Jag mår bara bra.

Då är det ny vecka och åter igen dags för veckan spelplan att komma upp, 
här spelar Drifters i veckan:
 

 8 Fr – Helsingborg – Sundspärlan
9 Lö – Oskarshamn – Fp

Bild lånad från Callinaz gilla sida på facebook :))

 Jag vet inte om det blir någon dans för min del på fredag men om inte så är nästa Drifters dans nog planerad den 27 april då de är i Veinge ramshall.

Så länge har jag en hel del nya bilder som jag är riktigt nöjd med från igår och 2 nya videor som dessutom blev rätt roliga, bandet var på bra humör som vanligt och det ser man i videorna. 
Så första bildinlägget kommer komma upp på onsdag och första videon på fredag eller lördag. 

 Önskar er alla en fortsatt mysig måndag 
och en fortsatt bra start på veckan.

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna




2 kommentarer:

  1. Vad underbart det var att få träffa dig igen Johanna! Det kändes så himla länge sen. VI får se hur det blir på fredag då? Var rädd om dig så länge. Kramiz <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker också att det var underbart och kul att få träffa er i söndags! ja det kändes längesen, sist var ju den 2e november. Ja vi får se hur det blir på fredag och vi får hoppas att det går. Du/ni får också vara rädda om er så länge,hoppas vi hörs och ses snart igen. Kramiz <3

      Radera

Här kan ni kommenter: