Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

lördag 18 maj 2013

Video från Veinge Ramshall

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas ni alla haft en bra dag i vårvärmen, eller kanske ska börja säga sommarvärmen hihi.

Idag blir det en video till från Veinge ramshall och det är den näst sista idag.
Jag missade dock vad Ronny sa att den hette men tror den heter ´´I wish you were here´´men är inte riktigt säker. Tim och Drifters sjunger och spelar den jättebra iallafall. 
Tyvärr vill inte Youtube på denna sidan samarbeta med mig än så jag får göra som förra gången och länka till videon istället, jag hoppas det går lika bra.
Här kommer videon:

http://www.youtube.com/watch?v=esHnaQgDmFo&feature=youtu.be 

              Ha nu en fortsatt mysig lördag och en fortsatt trevlig helg.

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: