Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

lördag 8 juni 2013

Tjohoo på er underbara läsare

Allt bra med er? jag hoppas ni alla har det bra i sommarvärmen här är allt bara bra.

Jag har kommit på vad problemet har varit med att inte kunna ladda upp videor på bloggen, jag misstänker nu att det var min skoldata som klyddade en del men nu bloggar jag från min egen och kollade så nu ska det gå att ladda upp videor på bloggen som vanligt.
Tänkte därför ta en repris från två av mina favorit videor från Veinge Ramshall där Drifters spelade i april i år, där är en del bus och spex i videorna.
Låtarna de spelar är ´´Bossanova´´ och ´´Buzz,Buzz,Buzz´´.
Jag ber om ursäkt för klyddet men nu är det löst.

Här kommer videorna:

 
Drifters-Bossanova
 
 
Drifters-´´Buzz,buzz,buzz´´

Önskar er alla en fortsatt mysig lördag 
och en fortsatt trevlig helg.

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: