Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

söndag 5 januari 2014

Tjohoo på er underbara läsare

Jag hoppas att ni alla mår bra och att ni haft en trevlig helg än så länge..

Idag hade jag tänkt att det två videor kommer upp på bloggen..
Denna gången får jag länka då min dator klyddar igen och inte hittar videorna trots att de finns på youtube (konstigt nog), kan va att videorna är nya så de inte hittas än när man söker på dom här. Får se tills nästa gång :))
 Den ena är från när Drifters spelade på nyårsafton i brunnsparken Örebro, låten är ´´Stanna hos mig´´ och den andre är från när Drifters spelade i Forshaga, låten är´´livet kommer inte i repris´´.
 Här kommer länkarna dit:

Drifters-Stanna hos mig 

Drifters-Livet kommer inte i repris


Önskar er alla en fortsatt trevlig söndagskväll!

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: