Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 7 maj 2014

Bildinlägg del 5

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas allt är bra med er...

Det blev ett väldigt sent inlägg ikväll men eftersom internet har krånglat igen så har det inte gått att uppdatera bloggen. =)
Men nu så kommer iallafall det sista bildinlägget upp från när Drifters spelade i Grevie i april.
Det blir 6 stycken bilder i detta inlägget och som det oftast brukar vara i det sista inlägget så är det mest gruppbilder på mig och hela Drifters.
Här kommer bilderna:

Jag satt som vanligt framme vid scenen, bild lånad från Drifters instagram =)) 



Jag och hela gänget efter spelningen =)) 

Vi igen =))

Jag och fina Erica =))

Vi igen =))

Det var sista bildinlägget från Grevie.. =))

Önskar er alla en godnatt...

Va rädda om er nu!

Kramizar//Johanna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: