Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 23 juli 2014

Dansbandsveckan i Malung

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas allt är bra med er denna onsdag och att ni hittils haft en bra vecka.

Jag tänkte uppdatera bloggen med lite bilder från dansbandsveckan i Malung där Drifters spelade i torsdags. Mia var en av dom som var på Drifters under torsdagskvällen i Malung och jag har än en gång fått lov att dela bilderna här på bloggen. Så det får bli en liten bildbomb på bloggen med 28 stycken bilder från både när Drifters spelade i Grönlandsparken på dagen och sen uppe på orrskogen på kvällen.
Här kommer bilderna:


Fina Erica =)) Orrskogen

Erica och Stellan =)) Orrskogen

Erica utklädd som djävulen =))Grönlandsparken

Fina Erica =))  Orrskogen

Erica, Anton och Ronny spexar till låten ´´Kan man kyssa´´ =)) Orrskogen

Lika glad som alltid =))  Orrskogen

Anton =)) Grönlandsparken

Erica och Ronny =)) Orrskogen

Stellan =)) Grönlandsparken 

Erica lika fin som alltid =))  Orrskogen

Tim =)) Grönlandsparken

Nästan hela gänget, Ronny kom inte riktigt med =)) Orrskogen

Ronny och Erica samt Larz-Kristerz =))  Orrskogen

Tims trummor =))  Orrskogen

Tim =))  Orrskogen

Tim och Anton och Ronny =))  Orrskogen

Anton, Stellan och Erica =))  Orrskogen

Orrskogen

En glad Erica efter uppträdet i Grönlandsparken =)) 

  
Anton =))  Orrskogen


Grönlandsparken

Orrskogen

Orrskogen

Grönlandsparken 

Grönlandsparken

 Orrskogen


Orrskogen

Det var bilderna från Malung och jag tackar än en gång Mia för jag fick dela bilderna på bloggen. Kanon bilder =)).

I lördags var jag själv även på dans till Drifters och hade självklart kameran med mig. 
Så nu är där några nya foton och videor till bloggen.
Första bildinlägget kommer upp nästa onsdag. 
Och första videon förhoppningsvis till helgen.
Håll utkik! =))


Önskar er alla en fortsatt trevlig onsdag.

Va rädda om er nu!

Kramizar//Johanna





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: