Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

torsdag 28 augusti 2014

Bildinlägg del 5

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas allt är bra med er denna torsdags kväll och att ni haft en trevlig vecka hittils.

Ikväll kommer det sista bildinlägget upp från när Drifters spelade på Karsefors festivalen den 19 juli.
Detta inlägget är det mest bilder på mig och gänget. Det är 5 bilder som kommer upp.
Här kommer bilderna:

Jag och fina vännen Sara, bild lånad från Drifters instagram

Jag och hela underbara gänget =))

Jag och finaste Erica innan de skulle köra bussen hem mot Lidköping =))

Inte riktigt samma bild, jag och finaste Erica igen innan de skulle köra bussen hem mot Lidköping =))

Jag och Anton innan de skulle köra bussen hem mot Lidköping =)) 

Det var alla bilderna från när Drifters spelade på Karsefors festivalen, hoppas ni gillar bilderna även denna gången =).

Önskar er alla en fortsatt trevlig torsdags kväll.

Va rädda om er nu!

Kramizar//Johanna 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: