Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

tisdag 30 september 2014

Drifters bloggen 3 år

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas allt är bra med er även idag.

Tänkte göra ett inlägg till idag eftersom det idag är 3 år sedan Drifters bloggen startade. Tiden går verkligen fort.
Under dessa tre åren har här skrivits 668 inlägg och statistiken för läsare på bloggen har slagit rekord detta året vilket är jätte kul.
Nu ser jag fram emot ännu ett år med bloggande om underbara Drifters och jag hoppas att ni alla vill fortsätta följa bloggen ännu ett år och dela med er av era bilder från era Drifters danser.  Ska självklart ta massa nya bilder och filma nya videor,och göra så gott jag kan med uppdateringen av bloggen =)).

Tack till alla er som följer och läser bloggen och så klart tack till Drifters för jag får blogga om er.
Stora kramar till er alla.
Här nedan kommer det två collage med mina favoritbilder bland dom som tagits under dessa tre åren. Några har Erica hjälpt till att ta...stort tack Erica för hjälpen med de bilderna <3.



Önskar er alla en fortsatt trevlig tisdag och en fortsatt bra 
start på denna veckan.

Va rädda om er nu!

Kramizar//Johanna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: