Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 22 oktober 2014

Bildinlägg del 1 från Helsingborg

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas allt är bra med er denna onsdagskväll och att ni haft en bra vecka hittils.

Ikväll kommer första bildinlägget upp från när Drifters spelade i Helsingborg i fredags. 
Det var en grym kväll tillsammans med Drifters och fick ihop en massa nya bilder och nya videor till bloggen.
Jag lyckades få ihop 94 stycken bilder, och då hjälpte Erica och min syster mig med några bilder också. Och sen filmade jag 10 nya videor till bloggen så nu finns här massor med nytt till bloggen. Där är bilder för 11 veckor framåt (om jag räcknat rätt) och videor för 10 veckor framåt.
Här kommer första bildinlägget och det blir 9 stycken bilder i detta inlägget:

Jag och två fina vänner, Erica och Sara =)) <3

Gänget <3

Finaste Erica =)) 

En glad Stellan =))

Tim räcknar in till nästa låt =))

Ronny =))

Jag och Ronny =))

Jag och två fina vänner, Erica och Sofie=)) <3


Det var bilderna i del 1 och nästa onsdag kommer nästa bildinlägg. 
På lördag kommer första videon upp på bloggen. 
Håll utkik! =))

Önskar er en fortsatt trevlig lördagskväll!

Va rädda om er nu i höstmörkret.

Kramizar//Johanna 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: