Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

fredag 28 november 2014

Bildinlägg del 6

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas allt är bra med er denna fredags eftermiddag.

Tänkte att idag kommer det nytt bildinlägg på bloggen från när Drifters spelade i Helsingborg.
Det blir 9 stycken bilder i detta inlägget och 2 av dem har Erica hjälpt till att ta.
Sen är där även 3 stycken som min syster tog när Erica fick en liten present av mig =).
 Här kommer bilderna:


Tim =)), Erica som hjälpt till att ta bilden...

Ronny =)) Erica som hjälpt till att ta bilden =))

Ronny i pausen =))

Lite suddig bild men hade med mig en fin present till Erica =))

Erica blev både överraskad och glad =))

Stor kram efter hon fått den fina presenten =))

Det fina armbandet var det som låg i den rosa påsen som Erica fick =))

Jag och två fina vänner, Erica och Sara =)) <3

Jag och hela gänget efter spelningen =)).

Det var alla bilderna i del 6 och där kommer fler bilder på mig och Erica, och mig och hela 
gänget framöver.
 Nästa vecka kommer del 7 upp...

Önskar er alla en trevlig helg!

Va rädda om er nu!

Kramizar//Johanna
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: