Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

tisdag 20 januari 2015

Veckans spelplan:

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas allt är bra med er denna tisdags kväll och att ni haft en trevlig helg och en bra start på veckan hittills.

Det är återigen tid för veckans spelplan att komma upp igen och denna veckan ska Drifters åka norrut igen och spela.
Här spelar Drifters i veckan:
 

 24 Lö – Östersund – OSD
 

25 Sö – Jättendal – Älvstagården


Önskar er alla en godnatt!

Va rädda om er nu!

Kramizar//Johanna 

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Har du slutat skriva? Träffar du Drifters numera?
    Skriv gärna tillbaks!

    Kjell

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Har du slutat skriva, synd verkligen. Vem blir den nye trummisen? Tim har slutat men man har inte gått ut med vem den nye är. Märkligt då man spelar - är det med en reserv eller vad?

    Hälsningar
    Kjell

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan Kjell, jag har tagit en paus från bloggandet nu ett tag då det blev för mycket med att hålla koll på bloggen och samtidigt fokusera på skolan. Men jag funderar på att börja med bloggen igen, låter kanske som en bra ide? =)

      Jag träffar fortfarande Drifters så klart. Dem är fortfarande favoriter i mina ögon =)

      Drifters nya trummis heter Robert ´´Robban´´ Olsson =) står mer om honom nu på deras hemsida.

      Hälsningar Johanna

      Radera
  3. Hej!

    Har du slutat skriva? Synd tycker jag.

    Hälsningar Kjell

    SvaraRadera

Här kan ni kommenter: