Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

torsdag 29 september 2011

Hej på er!

Jag heter Johanna och är 16 år och bloggar på den här bloggen. Jag bor en lite bit utanför Helsingborg. I den här bloggen skriver jag om Drifters dansband. Jag kommer publicera deras spelaplan för tillexempel helgen. Och där kommer komma  upp bilder från danserna till Drifters. Och även lite filmklipp. Tyvärr har jag inte så många filmklipp själv eftersom jag inte har en filmkamera. Men det kommer nog komma en del filmer som jag filmat med. Det kommer vara en del nyheter som tillexempel när dom medverkar i tv eller något sånt. 
Det kommer vara bara en massa Drifters. Och såklart är ju denna bloggen också en blogg för Drifters fans. :)).
Hoppas ni gillar den. Kommentera gärna sen när där kommer upp lite mer på bloggen. Ska försöka uppdatera så ofta som möjligt.  I med att jag har skolan också så blir det mycket annat än bloggning också. Men ska försöka blogga minst en gång om dagen. Senare idag kommer där komma upp mer om mig. :) Ha det så bra så länge. 
Många kramar Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: