Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 5 oktober 2011

Lite om mig!

Hej, först vill jag bara säga förlåt för dålig uppdatering men har haft mycket med skolan och sen har jag varit sjuk så det har inte blivit tid för bloggning.
Nu lite om mig.


Jag heter Johanna och bor med min mamma och pappa, våra 4 katter och vår hund i en by som heter Örkelljunga som ligger lite utanför Helsingborg. Jag går just nu i första ring på gymnasiet här i Örkelljunga. På fritiden så umgås jag med familjen och träffar vänner. Jag går ut och dansar när jag har möjlighet till det, oftast blir det när Drifters spelar i närheten av Örkelljunga eller något annat bra band. Men det får bli när någon kan följa med mig eftersom jag inte har åldern inne att komma in själv, jag är 16 och det är 18 års gräns på dansställena.


Namn: Johanna Frid
Smeknamn: Har inget speciellt.
E-post:  driftersbloggen@hotmail.com
Bor: Örkelljunga utan för Helsingborg.
Familj: Mamma, pappa, 4 katter och 1 hund.
Fritidsintressen: Dans, träffa vänner, umgås med familjen, musik.
Mat: Mammas kassler gratäng.
Dryck: Cola, Apelsinjuice och kaffe.
Artister: Mest Dansband, Drifters, Wahlströms, Donnez med flera.
Tv-program: One tree hill, Unga mödrar, Sex and the city.
Filmer: Black Jack, Crossroads, The last song.
Bästa låtarna med Drifters: Ljudet av ditt hjärta, Stanna hos mig, Det finaste jag vet, Kom tillbaks, Hoppas på det bästa och många fler.


Jag på bilden :).




Det var lite om mig. Ville bara säga att om ni har varit på dans till Drifters så om ni vill så skicka bilderna till mailen som står där uppe så lägger jag upp dom på bloggen om ni vill. :)


                                                   Kramar så länge //Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: