Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

tisdag 1 november 2011

Bilder: Drifters i Bjärnum del 2.

Jag buggade lite med Lars :)).
Tim och Ronny :))

Stellan :)).


Fina Erica :)).

Stellan. :))

Fina Erica igen :))

Turbo :)).

Lars fick äran att sjunga sista låten med Erica. De sjöng: när du tar mig i din famn. :))

Jag och Turbo, Turbo var på bra humör. :)).

Mamma och pappa.

Jag och Stellan. Stellan var också på väldigt bra humör. :)).

:)).

¨
Jag och Tim. :))

Jag och hela bandet. De tyckte jag skulle hålla mikrofonen ;).

Jag och hela gänget igen. Som jag skrev innan så var de på riktigt bra humör hela gänget och på bushumör. Det märker man bara på denna bilden. Turbo tyckte jag skulle hålla mikrofonen som om jag sjöng. Erica sa att nu är de på bushumör hihi.  Ja vilket härligt gäng. Helt underbara är dem. 
De är guld värda. <3

Där kommer komma upp videor från kvällen också. Ska bara lägga in de på youtube först för annars går det inte. :))

Kramizar//Johanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: