Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

måndag 31 oktober 2011

Bilder: Drifters i Bjärnum.

Fina Erica

Ronny sjunger lite :))

Tim :))

Stellan. :))

Lars var såklart också där denna kväll :)). Tummen upp för det.


Erica och Tim :))

Nästan hela gänget. Tim, Turbo, Stellan och Erica. :))

Stellan spelar lite Keyboard. :))

Turbo spelar lite bas. :))

Fina Erica satt sig ner på scenen och fotade publiken. Och snackade lite med mig. :))

Jag och Tim uppe på scen. Haha härlig bild. 

Jag och Ronny uppe på scenen. :))


Jag och Erica, haha ja och Tim kom också med i bakgrunden. 
Där kommer bilder på mig och de andra två killarna( mig och Turbo,och mig och Stellan)  i nästa bild inlägg.

Ronny :))

Tim :))

Där kommer fler men de kommer i ett annat inlägg så de blir indelade.
Kan meddela nu att det kommer komma upp lite överaskningar på bloggen så 

småningom från Drifters gänget. Ska bara maila Ronny så han skickar det. 

Kommer inte säga än vad det är men hål utkik. ;) 

Kramizar//Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: