Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

måndag 27 februari 2012

Drifters i Bjärnum folketspark.

Tjohoo på er underbara läsare, igår spelade ju Drifters i Bjärnum folketspark och jag åkte självklart dit. Dansen började klockan 17.00 och redan då kände jag på mig att denna kvällen kommer bli kanon bra (som alltid när Drifters spelar).
Och jag hade rätt. Kvällen blev mer än kanon bra den blev fantastiskt bra. Det blev mycket dans och bandet var på väldigt bra humör.Hände alltid något när man dansade förbi scenen eller satt där framme. 
Jag lyckades få ihop en del kort. Trodde inte det skulle bli så många. Jag var ganska blyg och nervös igår (vet inte varför) för att fota men lyckades ändå få ihop 50 foton tror jag det var och ett video klipp. Erica hjälpte till lite med fotona också. Så för att sammanfatta kvällen, fantastisk kväll med kanon bra musik och ett glatt gäng på scenen (som även hittade på en del hyss hihi) så kunde inte kvällen bli bättre. Längtar redan tills nästa gång jag får dansa och träffa dom igen. Jag får hålla tummarna att det blir av på fredag. Annars dröjer det nog några månader tills nästa gång :(. 
Men den som väntar på något gott... hihi.
Där kommer komma upp ett inlägg med bilder imorgon, tar dock inte alla 50 i ett inlägg, blir lite långt inlägg hihi. Så delar upp det. Videoklippet kommer nog upp denna veckan med. 


Kramizar//Johanna.