Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

söndag 26 februari 2012

Hej på er!

Hej, allt bra med er? med mig är det bara bra.
Ikväll spelar Drifters i Bjärnum folketspark. Och jag kommer såklart åka dit. Jag kommer fota och filma till bloggen, om det är okej för Drifters. 
Och sen kommer jag såklart dansa också. Jag ska se om det går att blogga från mobilen också annars så kika in på Drifters bloggens gilla sida på facebook där kommer det nog skrivas något under kvällen, klicka på länken nedan så kommer ni till sidan:
http://www.facebook.com/pages/Drifters-bloggen/273850989315123. Fotona/filmerna kommer upp på bloggen på måndag eller tisdag . 


Fotot är från Veinge ramshall den 3 september 2011.

Drifters- Kansas City.

Kramizar//Johanna.