Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 22 augusti 2012

Tjohoo på er underbara läsare

Allt bra med er? med mig är det  bara bra.

Idag blir det ett bildinlägg igen (varje onsdag) hihi och i dagens inlägg blir det  13 stycken bilder. Lite fler i detta inlägget men jag tar fler nu så alla hinner komma upp innan nästa Drifters dans den 30 september. För sen efter den dansen kommer det fler bilder och videor hihi.
Så det är fem veckor kvar (eller ja på söndag är det det hihi).
Här kommer bilderna:

Ronny :))

Hela goa Drifters och jag och Angelica vid scenkanten :))

Jag och Angelica :))



Jag hihi :))

Tim :))


Ronny :))



Vi igen :))

Ronny :))

Det var bilderna denna gången. Kommer fler nästa onsdag.
Ha nu en mysig onsdag.
Va rädda om er nu och ta hand om er.

Kramizar//Johanna




3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken fin blogg om Drifters!!
    Jag bloggar om LarzKristerz.
    Har gjort det nu i 3 1/2 år.
    Hälsa Morgan nästa gång du
    ska på Drifters! Från blogg
    Anna.

    Kram//AnnaE

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna, tacktack vad kul att du gillar bloggen.
      Oh vad kul, då får jag ta och kika in på din blogg om LarzKristerz. Oj det var länge. Själv har jag bloggat på Drifters bloggen i 1 år nu i September och då blir det även dans till Drifters. Så kan hälsa till Morgan då.
      Kram//Johanna

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Här kan ni kommenter: