Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 8 augusti 2012

Tjohoo på er underbara läsare

Allt bra med er? med mig är det bara bra.

Det blev lite senare bloggning idag, glömde tiden. Men det ska iallafall bli fler bilder från degeberga. Har en hel del kvar av de bilderna som togs hihi. Man kan inte säga att det är brist på bilder hihi. Jag tror nog att de bilderna kommer räcka tills den 30 september då nästa Drifters dans är planerad. Så förhoppningsvis finns det bilder tills jag ska på Drifters nästa gång. Så blir bloggen inte så tråkig.
Det blir sju bilder i detta inlägget. 
Här kommer bilderna:

Erica :)

Morgan och Stellan :)

Härlig bild. Tim :)

Jag helt oberedd på att bli fotad (jag satt och sjöng med ;) )

 




Fina Erica :)

Nästa bild inlägg kommer upp nästa onsdag.

Önskar er alla en fortsatt mysig onsdagskväll.

Va rädda om er nu och ta hand om er :))

Kramizar//Johanna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: