Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 14 november 2012

Bilder från Halmstad del 1

Tjohoo på er underbara läsare, allt bra med er? med mig är det helt okej.

Idag så kommer första bildinlägget upp från när Drifters spelade i Halmstad för snart 2 veckor sen. Det var en kanon kväll och det var fullt drag både på scenen där det som vanligt även hände massa bus och på dansgolvet. Riktigt rolig kväll. Jag hade som vanligt med mig kameran, full laddad och allt och vi fick ihop totalt cirka 81 bilder. Så har delat upp bilderna nu och räknat ut att där är bilder för 9 veckor framåt hihi. Vi fick såklart också ihop några video klipp, 3 st. Den första kom upp förra fredagen så där är 2 kvar nu.
Här kommer första bilderna, 10 stycken i dagens inlägg:
Jag och fina Erica i pausen, en del av er har säkert redan sett den på gillasidan på facebook :))

Jag :))

En glad Erica :))

En glad Ronny :))

Hmm, Tim ser lite skrämd ut hihi :))

Anton :))

En glad Stellan :))

Jag och Fia som följde med den kvällen :))

En glad Tim :)) 

En glad Anton :))

Nästa bildinlägg kommer upp nästa onsdag.

Va rädda om er nu och ta hand om er!!

Kramizar//Johanna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: