Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

fredag 2 november 2012

Drifters i Halmstad idag

Tjohoo på er underbara läsare, allt bra med er i höstmörkret? med mig är det toppen.

Idag bär det av mot Halmstad och dans till Drifters igen, kommer bli kanon kul. Vi åker vid 19.30. Jag har självklart laddat kameran så den är full laddad. Den har laddat sen igår kväll hihi. Så det kommer såklart fotas och filmas nytt till bloggen. Har med mig min svägerska Fia så hon kan säkert hjälpa mig lite med att ta foto om jag skulle dansa eller något. 
Dom andra gångerna har ju min mobil inte velat samarbeta, den är inte speciellt samarbetsvillig hihi men jag gör ett nytt försök ikväll och ska försöka uppdatera lite på gilla sidan på facebook om kvällen. Länkar här nere till sidan och så kika in och se om där kommit något. Kommer där inte något under kvällen så vill inte mobilen men vi får hoppas.

Jag tänkte även lägga upp en video, jag la ju upp min sista video från Bjärnum förra fredagen så det får bli en någon annan filmat som jag hittade på youtube, sen kommer det ju nya videor.
Denna videon är där två låtar i, dom heter ´´ Rivers of babylon´´ och ´´Xanado´. Just den låten Rivers of babylon har jag velat ha med Drifters länge och nu så har jag hittat den på youtube :P
Här kommer videon:
 

Ha nu en fortsatt mysig fredag och Halloween och en fortsatt mysig helg.

Va rädda om er nu och ta hand om er.

Kramizar//Johanna. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: