Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

lördag 9 februari 2013

Tjohoo på er underbara läsare

Jag hoppas att ni alla mår bra och att ni haft en bra vecka, jag mår bara bra.

 Idag blir det en lördags video och eftersom jag inte har några nya än så får det bli en från youtube, jag kommer inte riktigt ihåg om den varit på bloggen innan men isåfall blir det en liten repris igen hihi. Det är när Drifters spelar lite gammeldans i Hallunda och låten heter ´´ Gånglåt från Tierp´´..
 

Nya bilder och videor kommer efter den 3e mars då nästa Drifters dans är, tyvärr blev dansen till dom den 8e inställd för min del då något kom i vägen. Men Bjärnum dansen blir fortfarande av och då är kameran redo hihi.
 

Önskar er alla en fortsatt mysig lördag och 
en fortsatt trevlig helg

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: