Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

måndag 25 februari 2013

Veckans spelplan:

Allt bra med er idag? hoppas allt är bra med er och att ni alla haft en bra helg. Jag mår bara bra.

Då är det måndag igen och en ny vecka väntas. Dessutom är vi snart inne i mars månad, och jag hoppas våren är på väg hihi.
Idag ska även veckans spelplan komma upp, här spelar Drifters i veckan:

 1 Fr – Visby – Wisbystrand
2 Lö – Växjö - Fp
3 Sö – Bjärnum – Fp

Jag kommer som bestämt sen några månader tillbaka åka till Bjärnum nu på söndag. Det ska bli kul att få dansa till bästa Drifters igen, och självklart har jag kameran laddad och klar med mig så det blir lite nya foton och videor till bloggen också.

Drifters i fullt drag i Halmstad den 2 och 3 november 2012 :)   


 Önskar er alla en fortsatt mysig måndag och en fortsatt 
bra start på veckan.

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: