Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 3 juli 2013

Bild inlägg del10

Tjohoo på er underbara läsare, allt bra med er idag?här är allt bara bra och hoppas att även ni mår bra.

Då blir det sista bildinlägget från Veinge ramshall idag efter att ha delat upp bilderna i 10 delar. 
Förhoppningsvis kommer det nya bilder och videor till bloggen snart igen. Där är en del Drifters danser inplanerade framöver, så förhoppningsvis blir det snart nya foton och videor igen kan man hoppas :):
Här kommer sista bildinlägget:



Min vän Sara som fotat från sin mobil :)

Min vän Sara som fotat från sin mobil :))

Jag och Sara i pausen i väntan på att Drifters ska dra igång igen :))

Erica sjunger ´´vem kan älska dig som jag´´ :))

Erica gjorde precis som i Bjärnum och lånade kameran och fotade lite efter spelningen :))


Erica gjorde precis som i Bjärnum och lånade kameran och fotade lite efter spelningen :))


Jag och fina Erica <3

Det var alla bilderna från Veinge ramshall uppe på bloggen :)

Jag önskar er alla en fortsatt mysig onsdags kväll.

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: