Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 17 juli 2013

Lite nya bilder till bloggen

Tjohoo på er underbara läsare, allt bra med er idag? här är det bara bra, lite trött bara.

Ja nu har jag lite nya bilder till bloggen igen och en video.
Igår så blev jag överraskad och blev med dragen till Drifters där dom spelade i Haverdal västerhagen (vilket jag inte visste om att jag skulle hihi) som en för tidig 18 års present. 
Men jag hade med mig kameran ändå och lyckades få ihop lite bilder och en video. Så nu är där bilder (om jag räknat rätt) för 4 veckor framåt, lagom tills nästa Drifters dans hihi.
Kvällen blev kanon kul och en magisk kväll med mycket folk och ett glatt gäng på scenen, som alltid.
Här kommer första bild inlägget:
 

Spex och bus blir det alltid, Erica och Anton in action :))

Min vän Sara tog några foton från när Drifters sjöng för mig på scenen, här är ett kanon kort :)) <3

Anton, Erica och Ronny spexar till låten ´´Kan man kyssa´´ :))




Lyckades få en kanon bra bild på Ronny :))

Tim körar lite :))

Det var det första inlägget från Drifters i Västerhagen, nästa bildinlägg kommer komma upp nästa onsdag. Och videon på fredag.

Ha en fortsatt bra onsdag
va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: