Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 4 juli 2012

Bilder: Drifters i Degeberga Trolldalen 30 juni, del 1

Tjohoo på er underbara läsare, hur är det med er idag? med mig är det bara bra.
Idag kommer bilderna del 1 upp från i  lördags. Min brors tjej Angelika hjälpte mig och fota (hon brukar göra det när hon är med på dans till Drifters) så vi lyckades få ihop (om jag räknat rätt) 140 bilder tror till och med att det är många fler än så(datan visar över 160 :P ) +5 videor. Så denna gången kommer det nog bli många delar hihi. 

Kvällen i lördags var toppen och super kul som alltid när det är dans till underbara Drifters. Det var ute dans men vad gjorde det?! det var fint väder, inte så kallt och dessutom Drifters som spelade så det spelade ingen roll hihi.
Här kommer bilderna del 1:


Jag innan vi åker :)
Jag och Angelika (min brors tjej)som hjälpte mig att fota.Innan vi åker.
Erica fyllde år i lördags så hon fick en liten present.
Hmm vad kan det va?!
Hon blev överaskad men glad :)
Grattis-kram.
Jag och Erica <3
Och så var det dags att börja spela.Bandet var på bra humör som vanligt.

(Jag och Angelica S på bilden). Vi tre började med att sitta vid bordet och lyssna.

Erica och två nära Drifters vänner :):

Stellan alltid lika glad hihi.


Ronny :)

Drifters spelar låten ´´Lycka till´´ och ja satt vid scenen.

Nya basisten Morgan,kanon basist.

Tim :), lite läskigt med hans öga hihi.

Det var alla bilderna för idag, nästa del kommer nog denna veckan annars blir det nästa vecka.Första videon kommer komma upp på fredag :).

Va rädda om er nu och ta hand om er.
Kramizar//Johanna.