Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

fredag 13 juli 2012

Videoklipp från den 30e juni

Tjohoo på er underbara läsare, allt bra med er? med mig är det toppen.

Idag blir det video igen från den 30e juni. Låten Drifters spelar är ´´När du tar mig i din famn´´. Älskar den låten med Drifters och Ericas röst är ju underbar i låten, eller ja den är underbar i alla låtar hihi. Det var sista låten för kvällen och man ville helst inte att tonerna skulle ta slut hihi.
Även denna videon filmade jag med mammas kamerar så där är bättre bild och ljud även denna gången.
Här är videon:

Drifters-När du tar mig i din famn.

Som jag skrev i det förra inlägget så kommer nästa bild inlägg upp på tisdag eller onsdag. Nästa video nästa fredag.

Ha nu en fortsatt mysig fredags kväll och en trevlig helg.

Lova nu att va rädda om er nu och ta hand om er.

Kramizar//Johanna.