Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

fredag 27 juli 2012

Tjohoo på er underbara läsare

Allt bra med er? med mig är det bara bra.

Idag blir det återigen video från den 30e (näst sista). Låten de spelar är ´´Jag säger som det är´´. En av mina favoriter (har många med Drifters).
Dock blev inte ljudet och bilden lika bra som de andra videona. Denna och en annan var de jag filmade först, innan jag kom på att man kan filma med mammas kamera, men lyckades hitta hur man filmade med den hihi. 
De andra videorna med bättre bild och ljud är HD filmade (tror jag det heter hihi) men dom kommer säkert komma upp på bloggen fler gånger.
Hoppas videon går bra ändå. 
Här är videon:

 
Drifters- Jag säger som det är.

Nästa video blir som sagt nästa fredag.

Önskar er alla en toppen helg, hoppas att den blir mysig.
Ni som ska på Drifters i helgen, dansa på och njut av kvällen .

Lova nu att va rädda om er och att ni tar hand om er.

Kramizar//Johanna.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: