Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 3 oktober 2012

Bilder från Bjärnum 30 september 2012

Tjohoo på er underbara läsare, allt bra med er? med mig är det bara bra.

Idag kommer några av bilderna upp från i söndags då det var dans till Drifters.
Jag lyckades få ihop 63 bilder och 4 videor från kvällen och har räknat ut att där är bilder från 6 veckor framåt ( 5 om man inte räknar denna), varje onsdag. Och videor varje fredag. Det blir 10 st bilder i dagens inlägg.

Kvällen i söndags var kanon som vanligt, Drifters var på toppen humör och kvällen blev riktigt kul som vanligt när det är Drifters. Några bilder fick jag hjälp av Erica , hon fota några av bilderna med min kamera(skriver under bilderna vilka hon tagit).
Det var mycket skoj och bus på scenen som gjorde kvällen lite extra roligt hihi. Och som alltid så går dom 4 timmarna som dansen är så fort, ibland vill man att kvällen ska sakta ner lite men där kommer ju såklart fler danser till dom. Här kommer bilderna:

En glad Ronny :))

En glad Tim (han ser lite skrämd ut hihi) :))

Erica :))

En glad Anton :))

Fina Erica :))

Jag och underbara Drifters <3

Erica sjunger låten ´´När du tar mig i din famn´´ :))

En glad Erica :))

En glad Stellan :))

Jag och fina Erica :))

Det var alla bilderna för denna gången, nästa bildinlägg kommer nästa onsdag.  Första videon kommer på fredag. 
Kommer göra en ny toppbild med dom nya bilderna från i söndags, är lite beslutsam bara då jag fick många bra bilder på gänget (en skilda bilder). Men en ny ska göras iallafall hihi. Håll utkik.

Ha nu en fortsatt mysig onsdag.

Va rädda om er nu och ta hand om er. 

Kramizar//Johanna 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: