Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 31 oktober 2012

Bildinlägg del 5

Tjohoo på er underbara läsare, allt bra med er idag? med mig är det toppen.

Idag kommer det näst sista bildinlägger från Bjärnum dansen i september. 
Och i detta inlägget är det mycket bättre bilder än i dom andra. Inte så mörka eller suddiga, det var bara för att jag kom på vad som gjorde att bilderna blev så, hade glömt en inställning hihi. Erica hjälpte mig att fota dessa bilderna med min kamera också. Dom andra bilderna har ju jag fotat men jag brukar be Erica hjälpa mig lite också, så dessa har hon tagit förutom bilden på mig och henne. Den tog någon snäll dansare på oss hihi och dom två sista bilderna, dom tog jag. :)) Och jag tycker bilderna blev kanon bra.
Det blir 10 stycken bilder i dagens inlägg. Här är bilderna:

En glad Stellan :))

Jag sitter framme vid scenen :))

En glad Ronny :))

En glad Tim :))

En glad Anton :))

Stellan spelar Keyboard :))

Tim spelar trummor :))

Jag och fina Erica :))

Anton :))

Ronny :))

Det var alla bilderna för denna onsdagen. Sista bildinlägget från Bjärnum kommer komma upp nästa onsdag sen där efter kommer det ju nya bilder från Halmstads dansen som är nu på fredag. Kameran är laddas som alltid hihi.

Ha nu en fortsatt mysig onsdag.

Va rädda om er nu och ta hand om er!!

Kramizar//Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: