Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 3 april 2013

Drifters i Bjärnum del 5

Tjohoo på er underbara läsare, allt bra med er idag? med mig är det bara bra.

Denna veckan blir det en del bilder, först de bilderna som kom upp igår som Per skickade och sen idag kommer del 5 av bilderna från Bjärnum upp.
Kan va kul med lite fler bilder ibland. 
Idag kommer som sagt det näst sista inlägget från Bjärnum upp och det blir blir bilder från efter spelningen. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så stannade jag kvar en stund efter spelningen och pratade med gänget och Erica hjälpte mig att ta några kort medan de packade ner. Så här är några till, det blir 8 bilder i dagens inlägg.

Anton :))

Ronny :))

Jag och Erica, kommer inte ihåg vad vi började skratta åt hihi :))

Ronny :))

Anton och Erica, suddig bild men man ser att de är på bra humör iallafall :))

Nedpackning av instrument och utrustning, Ronny håller på med micken :))

Anton och Ronny i bakgrunden som fortfarande håller på med micken :))

Jag och goa gänget :))


Det var bild inlägg del 5, nästa onsdag kommer det sista bildinlägget från Bjärnum upp. 

Ha en fortsatt mysig onsdag!

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: