Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 17 april 2013

Tjohoo på er underbara läsare

Allt bra med er idag? jag hoppas ni alla har det bra i det sköna vårvädret.

Idag blir det en video i repris från sommaren 2012 när jag var på dans till Drifters i Degeberga Trolldalen. 
Jag råkade radera videon från min youtube sida och trodde även att jag raderat den för gott då jag inte hittade den i kameran eller på datan. 
Men kollade mitt usb och där var den, så den får komma upp i repris på bloggen. Låten de spelar är ´´Buzz,Buzz,Buzz´´ en låt som jag tycker Drifters och Tim sjunger/spelar kanon bra. 
Här kommer videon:

 

Önskar er alla en fortsatt mysig onsdags kväll.

Va rädda om er nu och ta hand om er!!

Kramizar//Johanna
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: