Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

måndag 22 april 2013

Veckans spelplan:

Tjohoo på er underbara läsare, hur är det med er idag? här är allt bra och jag hoppas även att allt är bra med er och att ni alla haft en bra helg.

Måndag igen och än en gång ska veckans spelplan komma upp. 
Denna veckan spelar Drifters på följande ställen:

 26 Fr – Stenungsund – Stenungsbaden
27 Lö – Veinge – Ramshall

Jag kommer att åka till Veinge Ramshall på lördag och dansa och träffa Drifters igen, och som alltid har jag kameran med mig..laddad och klar och ska försöka få ihop nya bilder och videor till bloggen, se om jag lyckas få ihop fler än förra gången hihi.. återstår att se. 

Bild från när Drifters spelade i Veinge ramshall den 3 september 2011, andra gången jag träffade det underbara gänget :).    

Önskar er alla en fortsatt mysig måndag och
en fortsatt bra start på veckan.

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: