Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 16 oktober 2013

Bildinlägg del 9

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas ni alla mår bra ikväll. Här är det bara bra trots att jag är trött.

Idag blir det bilder igen och jag har tänkt att det blir bilder från Våxtorp. Jag kollade innan och där är 38 st bilder kvar efter dessa som kommer idag så det är inte så många kvar. Så det kommer bli 2 stycken bildinlägg till från Våxtorp innan Helsingborgs bilderna. Blir bäst så annars blandar jag bara ihop allt hihi. Hoppas det är okej... :))
Idag blir det 17 stycken bilder:
Tim :))


 

Anton och Erica :))



Erica, Anton och Stellan :))





Två glada personer :))



Jag sjunger lite av låten ´´Nu lyfter vindarna´´. Jag och Erica...i bakgrunden kom Ronny och Tim också med :))


Efter spelningen då bandet snackade med dansarna :))

Jag och gänget efter spelningen :))

Ha en fortsatt trevlig onsdags kväll.

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: