Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

lördag 12 oktober 2013

Video från Helsingborg

Tjohoo på er underbara läsare, allt bra med er idag? jag hoppas ni alla mår bra.

Idag blir bloggen uppdaterad med en video från förra fredagen när Drifters spelade i Helsingborg Sundspärlan. Jag åkte själv den fredagen och eftersom jag min egen kamera gått i sönder så hade jag fått låna en. Men hade lite problem med kameran så det blev bara en video. Men det blir säkert fler videor nästa gång(dröjer inte länge innan nästa dans till Drifters). 
Låten dom spelar i denna videon är ´´1a gången´´ från deras nya skiva. En mycket bra låt som Drifters gör kanon bra. Jag gillar Ericas höga ton i slutet. :))
Här kommer videon:


 

Önskar er alla en fortsatt mysig lördag och en fortsatt trevlig helg.

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: