Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 2 oktober 2013

Bildinlägg del 7

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas ni alla har det bra i höstmörkret.

Det blev ett sent inlägg idag, men det är fortfarande onsdag och bilderna ska upp så klart som dom brukar.
Idag blir det 10 stycken bilder i inlägget och jag hoppas att det är bra blandat även denna gången :)).
Här kommer bilderna: 
Fina Erica och Anton kom också med i bakgrunden :))







En av favoriterna från Våxtorps dansen :)) <3

En av mina favoriter från när jag sjunger :))


Det var alla bilderna i del 7 och nästa bildinlägg kommer upp nästa onsdag.
Och på fredag är det ju dans till Drifters igen och då passar jag på att fixa nya bilder och videor till bloggen.
Min vän som var med förra gången som fotat dessa bilderna ska med även denna gången så det kommer bli mycket bra bilder även denna gången.

Ha nu en fortsatt trevlig onsdags kväll.

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: