Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

fredag 27 december 2013

Bilder från Veinge Ramhall 16 november 2013

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas ni alla mår bra och att ni alla haft en mysig jul.

Idag kommer det ett nytt bildinlägg, det blev några dagar senare eftersom det har varit massa julfirande denna veckan.
Denna gången är det bilderna från Veinge Ramshall som togs i november. Det blev inte så många men det blev några stycken, tror det iallafall blir 2 delar. Och som jag skrev i ett annat inlägg så blev det mest bilder på mig och Drifters denna gången.
Här kommer bilderna:

Jag och fina Erica <3, bilden blev väldigt ljus. Kommer en bättre i nästa bildinlägg :))
En glad Erica :))<3

Tjejgänget :)), jag, Sara och Johanna. Bild lånad från Drifters instagram...

Erica,Anton och Stellan :))

:))

Jag och fina Erica :))<3

Jag och hela gänget :)) <3

Fler bilder kommer tas när jag träffar gänget i februari. Skrev i förra inlägget att jag fått en ny kamera så nu blir det förhoppningsvis bättre och fler bilder och videor. 
Får hålla tummarna... =))

Önskar er alla en fortsatt trevlig fredag!

Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: