Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 4 december 2013

Bildinlägg del 5

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas allt är bra med er och att ni haft en bra vecka och onsdag hittils.

Onsdag igen och det är ännu en gång dags för ett nytt inlägg med bilder från när Drifters spelade i Helsingborg.
Förra gången kom bilderna upp på bloggen på torsdagen eftersom jag hade glömt det bland all stress i skolan.
Men idag blir det som vanligt, det blir 14 bilder i detta inlägg (några är även denna gången lånade av min vän Sara)
Här kommer bilderna:








Jag och hela gänget <3


 


Väldigt suddig bild men jag tyckte den blev ändå häftig på något vis :)) 
det är jag och Lars som buggade 


Jag och fina Erica <3

Det var alla bilderna i del 5. Nästa onsdag kommer bildinlägg del 6 och tror det är det näst sista av bilderna från Helsingborg. Det får vi se .:))

Önskar er alla en god natt och en bra dag imorgon. 
 Va rädda om er nu och ta hand om er!

Kramizar//Johanna


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: