Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 18 december 2013

Bildinlägg del 7

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas ni alla mår bra denna onsdags kväll.

Onsdag igen och som det brukar om onsdagarna är det dags för ett bildinlägg.
Ikväll blir det det sista bildinlägget från när Drifters spelade i Helsingborg i Oktober.
En av bilderna är lånad av min vän sara, ni ser den längre ner :)).
Det blir 10 bilder i detta inlägget:

Jag och hela gänget efter spelningen :))<3


Jag och Tim :))

Jag och fina Erica, Tim kom också med i bakgrunden :))<3


Lite suddig bild men jag hade problem med kameran som jag lånat :))

Goa gänget <3

Erica satt sig ner hos mig och Sara för att låta mig sjunga lite av refrängen på ´´förälskad, förlorad´´. Sara passade på att fota då :))

<3


Synd att bilden blev så suddig annars hade den blivit ännu bättre :)

Då har alla bilderna från Helsingborg kommit upp på bloggen, men jag har några bilder till från när Drifters spelade i Veinge ramshall sist i november. Denna gången blev det flest bilder på mig och gänget men tänkte ändå dela dom här :)).

Nästa Drifters dans dröjer dock till Februari men månaderna går fort. Och den dansen blir det förhoppningsvis bättre bilder och videor då jag fick en ny kamera i tidig julklapp. 
Det återstår att se :)).

Önskar er alla en fortsatt trevlig onsdags kväll och en godnatt!

Va rädda om er nu och ta hand om er!

p.s kolla gärna in Drifters nya snygga hemsida på http://drifters.se/

Kramizar//Johanna 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: