Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 12 februari 2014

Drifters i Uppsala Fyrisparken

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas allt är bra med er denna onsdag.

Idag blir det lite bilder på bloggen, det var ett tag sen. 
Det blir några bilder från när Drifters spelade i Uppsala Fyrisparken i lördags den 8/2.
Peter Larsson var på Drifters denna lördag och tog även några bilder som han även tyckte att jag fick dela här på bloggen.
Det blev 7 stycken härliga och snygga bilder.
Tack så mycket Peter för jag fick dela med mig av bilderna på bloggen. De blev kanon bra =)).
 Här kommer bilderna:

En glad Tim bakom trummorna :))

Två glada människor, Erica och Ronny :))

Fina Erica :)) <3

Två glada människor till, Erica och Anton in action :))

En glad Stellan :))

Ronny sjunger lite :))

Sist..en glad Anton :))

Det var några bilder från kvällen i lördags och jag tackar Peter än en gång :)).

Nu i veckan kommer det även ännu ett inlägg med lite Drifters-nostalgi, tror det blir på fredag. Håll utkik! :)

Önskar er alla en fortsatt trevlig onsdag.

Va rädda om er nu!

Kramizar//Johanna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: