Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

lördag 22 februari 2014

Drifters på Cinderella dansbandsveckan del 1:

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas allt är bra med er denna lördag och att ni alla hittils haft en trevlig helg.

Idag kommer det lite fler bilder på bloggen, denna gången från när Drifters spelade på Cinderella dansbandsveckan i onsdags. Det blir i två delar, en idag och en imorgon eftersom denna gången blir det bilder som både Mia och Peter Larsson fotat.
Idag blir det bilderna som Mia Lundqvist  tagit,några bilder som hon  även tyckte att jag fick dela här på bloggen.
Det blev 16 stycken härliga och fina bilder, tackar Mia för de fina bilderna och att och för att jag fick dela med mig av bilderna på bloggen =)).
Här kommer bilderna:



Hela härliga gänget och killarna i sina nya skjortor =))


En glad Anton =))

Fina Erica redo för att spela sax =))

 

Fina Erica =))

Erica med stora saxofonen =))



Lika glad som alltid =))




Denna bilden gillade jag skarpt, Erica in action =))


Erica i Pers kändissoffa =))

Ett väldigt bra foto på Mia och Erica =))

Det var alla bilderna som Mia tagit, imorgon kommer del två. 
Då kommer där fler bilder från Cinderella men denna gången som Peter tagit. 
Håll utkik! =))

Önskar er alla en fortsatt mysig lördagskväll.

Va rädda om er nu!

Kramizar//Johanna












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: