Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

torsdag 20 mars 2014

Bildinlägg del 3:

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas allt är bra med er denna torsdag och att ni alla hittils haft en bra dag.

Idag kommer bildinlägg del 3 upp, inlägget skulle egentligen kommit upp igår kväll men det gick tyvärr inte på grund av att internet krånglade (igen).
Men idag blir det bilder, och det blir 7 stycken även idag. Och några av dessa bilderna har Erica hjälpt till att fota, står mer om det under bilderna :)).
Här kommer bilderna:

Stellan :)) Erica lånade min kamera i pausen och fotade lite (hon tog med kameran för att fota lite i pausen) =))

Stellan :)) Erica lånade min kamera i pausen och fotade lite (hon tog med kameran för att fota lite i pausen) =))


 Stellan :)) Erica lånade min kamera i pausen och fotade lite (hon tog med kameran för att fota lite i pausen) =))

Stellan :)) Erica lånade min kamera i pausen och fotade lite (hon tog med kameran för att fota lite i pausen) =))

Erica och Ronny =))

Erica =))

Erica, Anton och Stellan =))

Det var bildinlägg del 3. Nästa onsdag eller torsdag kommer bildinlägg del 4 upp
och då kommer det bland annat upp fler bilder som Erica tagit i pausen.
Och då blir det även en bild på henne från pausen =)).
Håll utkik!

Önskar er alla en fortsatt bra onsdag.

Va rädda om er nu!

Kramizar//Johanna 






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: