Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 26 mars 2014

Bildinlägg del 4

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas att ni alla haft en bra onsdag än så länge och att ni alla mår bra.

Idag blir det bilder igen och det är det näst sista bildinlägget från Helsingborg.
Denna gången blir det bara 6 bilder. 
Även i det här bildinlägget finns det bilder som Erica fotat, det nästan alla. Men gör ändå som i det förra inlägget och skriver under bilderna vilka det är =)).
Här kommer bilderna:

Anton =)) Erica lånade min kamera i pausen och fotade lite (hon tog med kameran för att fota lite i pausen) =))

Fina Erica...  Erica lånade min kamera i pausen och fotade lite (hon tog med kameran för att fota lite i pausen) =))

Ronny =))  Erica lånade min kamera i pausen och fotade lite (hon tog med kameran för att fota lite i pausen) =))

Stellan =))Erica lånade min kamera i pausen och fotade lite (hon tog med kameran för att fota lite i pausen) =)) 

Tim =)) Erica lånade min kamera i pausen och fotade lite (hon tog med kameran för att fota lite i pausen) =))

Tim bakom trummorna =))

Det var alla bilderna i del 4.
Nästa vecka kommer det sista bildinlägget upp.

Önskar er alla en fortsatt trevlig onsdags kväll!

Va rädda om er nu!

Kramizar//Johanna 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: