Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

lördag 1 mars 2014

Videoinlägg:Drifters i Helsingborg

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas att allt är bra med er denna lördag.

Ja nu äntligen blir det nya bilder och videor till bloggen igen.
Igår spelade Drifters i Helsingborg på Sundspärlan och jag åkte dit för dans till Drifters och träffa dom så klart.
Det var en grym kväll trots lite med folk, bandet var på bra humör som alltid.
Jag lyckades få ihop 35 nya bilder samt 8 videor (vilket är fler videor än jag tidigare filmat under en kväll med Drifters) =)).
Så nu är här massa nytt till bloggen och kommer förhoppningsvis räcka tills nästa dans till Drifters den 4e april :)).
Idag kommer de två första (blir två eftersom det inte blev några förra helgen), och låtarna som bandet spelar är: Ring ring och kan man kyssa.
Denna gången blev ´´Kan man kyssa´´min favorit bland videorna. Bandet var verkligen in action i låten. 


 



Nästa video inlägg kommer upp nästa helg och första bildinlägget på onsdag.
Håll utkik! :))

Vill även passa på att säga grattis till Drifters som fyller 52 år idag =)).


Önskar er alla en fortsatt trevlig helg.

Va rädda om er nu!

Kramizar//Johanna





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: