Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

onsdag 9 april 2014

Bilder från Grevie del 1:

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas allt är bra med er ikväll och att ni haft en bra onsdag hittils.

Ikväll blir det nya bilder, och det är bilder från helgens spelning i Greive.
Det blev en kanon kväll som alltid trots att det var lite folk. Och bandet var på bra humör, precis som de  brukar =)).
Fick en del nya bilder, det blev för 5 veckor framåt (om man räknar med dagens inlägg) och dessutom 3 videor.
Ikväll kommer som sagt del 1 upp och det blir 5 bilder i kvällens inlägg.
Här kommer bilderna:

Fina Erica =))

Stellan=))

Ronny =))

Tim =))

Och Anton =))

Det var alla bilderna i del 1.
Nästa onsdag eller torsdag kommer inlägg 2 med bilder.

Önskar er alla en fortsatt trevlig onsdags kväll.

Va rädda om er nu!

Kramizar//Johanna 


2 kommentarer:

  1. Hej Johanna!

    Din omtanke och ditt intresse för Drifters är sååå fint på alla plan. Beundrar dig verkligen. På tal om "smoke gets in your eyes" kan du höra en långsam version på you tube med The Platters.

    Vilken underbar och djup melodin som Erica gör fantastiskt! Nämn gärna denna låt när du träffar dem nästa gång! 16 april är det båten som gäller (Cindarella)

    Ha det gott!

    kjell

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan Kjell, tack snälla för de värmande orden. Glad jag blir =)).. ja jag tycker verkligen det är så kul att få driva bloggen om Drifters gänget och få dela med mig av alla danser bland annat med alla andra fans och läsare =).

      Jag har lyssnat på låten och säger som du att den skulle passa Drifters och Ericas röst, i deras egna version av den.
      Kommer jag ihåg det så ska jag nämna låten för dom när jag träffa dom nästa gång i juli.
      Ha en trevlig kryssning tillsammans med Drifters den 16 april =).
      Ha det bra du med!

      Johanna, Drifters bloggen

      Radera

Här kan ni kommenter: