Välkommna!

Hjärtligt välkommna till Drifters bloggen, en blogg om ett av Sveriges mest populära dansband.

lördag 26 april 2014

Bilder från Sala och Cinderella

Tjohoo på er underbara läsare, jag hoppas allt är bra med er denna lördag och att ni alla haft en bra helg hittils.

Idag blir det en liten bildbomb på bloggen igen...från när Drifters spelade både på Cinderella och i Sala förra veckan.
Peter Larsson var både på Cinderella och i Sala på Drifters och tog även lite bilder som jag än en gång fick lov att dela här.
Det blir 16 stycken bilder i detta inlägget och tackar Peter för de fina bilderna och för att jag fick dela med mig av bilderna på bloggen =)).
Här kommer bilderna:

Cinderella
Riktigt cool bild på Ronny med bakgrunden och Drifters loggan =))


Cinderella
Fina Erica =)) 

Cinderella
Tim bakom trummorna =)) 

Cinderella
En glad Erica =)) 

Cinderella
Ronny =)) 

Cinderella
Stellan =))  

Cinderella
Anton =)) 

Cinderella
Drifters loggan =)) 

Sala
Tim =)) 

Sala
Stellan =)) 

Sala
Fina Erica =)) 

Sala
Erica =)) 

Sala
Grym bild, Erica in action =))

Sala
Anton =)) 

Sala
Fina Erica =)) 

Sala
Ronny =))

Det var en bildbomb från när Drifters spelade på Cinderella och i Sala förra
veckan.
Tack Peter för jag fick dela bilderna på bloggen =)), kanon bilder.

Vill ni dela med er av bilder från era danser så kan ni skicka
dom till bloggens mail driftersbloggen@hotmail.com

 Önskar er alla en fortsatt trevlig helg.

Va rädda om er nu!

Kramizar//Johanna
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni kommenter: